fredag 11 april 2014

Målet för April är uppnått!

Då var alltså denna månadens mål uppnått. En fullstor Tactical squad och deras Rhino är målade och klara och med bra mycket av månaden kvar. Det är ett tag sen jag målat men lite verkar sitta kvar i minnet iallafall.
Av månadens figurer var Rhinon helt klart den roligaste saken att måla och jag är, än så länge, nöjd över att det kommer bli några vagnar till och inte så himla mycket infanteri.






I jämförelse med marinerna så har Rhinon inte väldigt mycket battle damage och liknande. Det är något som kanske kommer åtgärdas till framtida figurer. Det känns lite skumt att vara klar med något såhär tidigt innan deadlinen och jag är inte riktigt säker på vad jag ska göra med mig själv resten av månaden. Kanske kommer måla lite andra saker bara för att hålla målandet igång (och för att få lite figurer som bara skräpar här hemma målade) och dessa kanske kommer upp på bloggen om jag känner för det. 

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida